Συχνές Ερωτήσεις
Για να αγοράσετε ένα προϊόν, επισκεφτείτε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Μεταβείτε στη σελίδα παρουσίασης του επιθυμητού προϊόντος. Εκεί θα βρείτε το κουμπί «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ», ώστε όταν αποκτήσετε πρόσβαση, το αντίστοιχο προϊόν να προστεθεί στο καλάθι αγορών. Στη συνέχεια, η πλατφόρμα θα σας κατευθύνει στη σελίδα του καλαθιού αγορών.
Μπορείτε να ενημερώσετε την επιθυμητή ποσότητα του ήδη επιλεγμένου προϊόντος, να συνεχίσετε τις αγορές ή να ολοκληρώσετε την παραγγελία. Για να στείλετε την παραγγελία, κάντε κλικ στο κουμπί «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ» και στη συνέχεια αναφέρετε τις ημερομηνίες παράδοσης και τιμολόγησης. Επιλέξτε από τους τρόπους πληρωμής (αντικαταβολή, τραπεζική κατάθεση ή πιστωτική κάρτα) και πατήστε το κουμπί «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ».”.
Στην ενότητα «Ο Λογαριασμός Μου» θα βρείτε την καρτέλα «Παραγγελίες» όπου θα βρείτε την παραγγελία σας. Εκεί έχετε την επιλογή να ακυρώσετε την αντίστοιχη παραγγελία.
Εάν δεν μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα την ακυρώσουμε εμείς. Μην ξεχάσετε να αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας στη φόρμα επικοινωνίας.
Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, σας συνιστούμε να αποκτήσετε πρόσβαση στην πολιτική επιστροφών.
Για να επωφεληθείτε από την εγγύηση, συνιστούμε να αποκτήσετε πρόσβαση στην πολιτική εγγύησης.
Οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω της ταχυδρομικής εταιρείας DPD ή GLS.
Για να παρακολουθήσετε την πορεία μιας αποστολής, αποκτήστε πρόσβαση στα:
DPD: https://tracking.dpd.ro/
GLS: https://gls-group.com/GROUP/en/parcel-tracking
Όχι, οι παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce).
Για οποιοδήποτε μπέρδεμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας αυτήν τη φόρμα επικοινωνίας. Απαντάμε σε όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) το πολύ εντός μίας εργάσιμης ημέρας.. Σε περίπτωση που δεν λάβετε απάντηση μέσω email, σας συνιστούμε να ελέγξετε τον φάκελο SPAM ή να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας μέσω email στη διεύθυνση: office@claxnet.gr